Onsdag!





Nu är det redan onsdag igen. Gott det iof..för då är det snart fredag = hockey med jobbet :)
sen lördag = sova på slott. Kan bli en händelserik helg mins sagt :)

Idag har jag jobbat som vanligt..Malin kom o luncha med oss idag, trevligt :) Sen blev det ett gött Body Step pass. Och körde det nya idag! Shit vad roligt det var!! Kul med nya steg o ny BRA musik! Längtar redan tills nästa onsdag! I mon blir det nog HLSM igen...hoppas jag. Brukar alltid bli något som kommer emellan..inte imon hoppas jag. Ååååhhhh jag vill så gärna vara med på min syrras Body Step klass på söndag..segt att den är såå sent..:(



Saknar att träna ihop med dig sis!!!! <3





 Sis efter ett gött MRL pass på LSC





 


Salen man tillbringade en heeel del tid i :)







Nu e det snart läggdax!





Tjoooflöjt!


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Japp den salen känner man allt till.. tänk vad mycket svett man fått ur sig där inne... vidrigt!! haha..

2010-03-18 @ 17:22:30
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0