Mammaledig...? :P





Vart uppe på gamla jobbet och hälsat på min goa gamla jobbarkompisar. Dom blev rätt överraskade måste jag säga. Riktigt kul!! :) Saknar dom mycket faktist!


Efter besöket där blev det en liten promenix med syrran bort till Lerums delikatessen för en go lunch till sallad. Sen knata vi bort till affären o köpte lita kakor som vi skulle ha till vårat fika här hemma hos mamma.
Ulli & Molly kom också...så det va lite mammafika här. Tänk va skönt o kunna va mammaledig alltså..:)






 

Go sallad!                     Mammorna på språng!





Har suttit här hemma nu o kollat på Pingu i en timma med mina goa syskonbarn och bara slappat.
Är sjukt trött nu.



Världens goaste Elliot <3





Världens goaste Molly <3






Imon blir det en sväng med syrran & Elliot för att träffa pappsen & Anette. Sen hem igen för att göra sig i ordning för en blööööt kväll på stan med mina bästa! :) Gäller att passa på nu när man e hemma <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0