Lady gaga!!!



Sorry. Sådär dålig på att uppdatera igen!

Igår iaf...så var jag med Malin på stan efter jbbet. Först blev det en kaffe på vårat hak Barista. Sen en liten runda i butikerna. Slutade sen med att vi hamna på lilla torg och åt en räkmacka o drack vin till det. UTOMHUS :) Riktigt riktigt mysigt alltså. Sen blev det glass o Jacksson five serien hemma hos Malin. Grymt bra torsdag!





Mys på Mello Yellow







Idag har det vart en rätt bra dag med. Först jobb..sen till gymmet. Trött som fan..men tog mig dit ändå. O så va Body Pumpen inställd. Jääkligt segt. Så det blev 45 min på crossen o lite mage ist. Sen hem o laga vääärsta gourmé middan. Fiskpinnar & pasta. Ett gott glas vitt till det..:) Såå gott.

Nu har jag suttit i tel med min Lollo i 2 timmar. Slutade med att vi bokade biljetter till LADY GAGA 8 maj i Stockholm. Shit vad kul!!! Längtar som satan nu. Alltid så skönt o ha något att se fram emot. Vardagen blir så mkt lättare då på något sätt. Åhhh vad kul!





Wooohooo Lady Gaga 8 maj!







Sitter här hemma nu o dricker vin o kollar på solsidan. Hahaha vad bra det är.  Blir nog hyffsad tidig läggdax sen. Ska juh upp och åka allmänhetens med några jobbarkompisar imon kl 11. Ska bli sååå kul. Framförallt o se när Ulrika ska stapla sig fram på isen, haha :)




He på re!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0