Jaaaoo




Fredag imon...lovely!!





Fick mess av Malin under dan o hon undra om vi skulle hitta på nåt på kvällen. Ja! Så det blev först body pump efter jobbet, nya releasen även där! :) Jätterolig. Sen åkte vi till coop o handla tacos grejjer som vi sen åkte hem hit o tillagade. Blev lite go vanlijglass med chokladkross till efterrätt, i mina fina latte muggar :)
Malin klarade tentan, så vi var juh tvugna att fira!! Woohoo!




GLASS!






Kollade på sveriges värsta bilförare, haha va roliga dom e.
Jag ska la inte säga så mkt..men så dålig e jag iaf inte ;P

Imon är det äntligen dax för den eftrlängtade hockeyn!! Wiiihoo..ska bli så himla roligt. Får se om man orkar hänga på ut sen en sväng..annars blir det bara hem o packa o göra ordning för hemfärd på lördag kl 9.30. Kommer nog slockna med en gång på bussen. Gött o va utvilad till slottsupplevelsen sen :)



Nu ska jag sätta kamera batteriet på laddning, för imon ska det plåtas! haha!



Go natt kära ni.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0