Hot chili..??




Kvällen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Hade planerat fredagsmys med mat, så ska det låta och vin hemma hos syrran. Så blev det med..men det slutade med att vi åkte till 28+ i Lerum med våran chaffis ida! :) Hahaha...vi va taggade til tusen..men det dog rätt snabbt när vi kom dit. Inte alls mycket folk och ett kasst coverband.







   






Ida & syrran åkte hem runt ett. Jag stannde en stund och åkte sen hem med Ine. Blev en hel del snack..och mer kommer det bli idag :) För då ska vi med Lollo, Mimmi & gänget och bowla i stan...sen troligen utgång. Jaaa!

men vad ska man hitta på idag på dagen då? Det är skittråkigt väder ute och jag har INGA planer. Kanske får åka o kolla på Ida G`s fotbollsmatch i Floda sen då? Hon tjöta som en tok på mig att jag skulle vara med och spela...men haha neee, så kul ska vi INTE ha det.





Ha en fiiiin Lördag allihopa och GLÖM INTE att ställa om klockan i natt! En timma fram.

















Kommentarer
Postat av: Anonym

va...??.. menar du Ida i mitt fotbollslag??? Hon har väl börjat spela i stenkullen?? jag skall ju oxå dit sen och kolla!! kanske syns sen då=) kram

2010-03-27 @ 12:56:39
Postat av: Andréa

Jaaa det menar jag nog..:) yes det har hon. Men vem e lilla du då? :)



Kram

2010-03-27 @ 15:29:15
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Siz

Har jag inte lärt dig... vissa kort ska helt enkelt inte publiceras....

2010-03-27 @ 15:46:07
Postat av: Andréa

Det kortet kunde jag inte bara motså från att lägga upp. du fick bjuda på det..;) hehe.

2010-03-28 @ 13:27:54
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0