Farsan



Va jättefint väder hela dagen..fram tills 15.30 ca..lagom tills hemgång lixom. Då Malin o jag hade planerat fika ute i solen, men nänä. Då försvann solen och vi frös som bara den...blev en chailatte & varm choklad inne på espresso house ist. Sen en väldigt spontan bio. Gick o såg FARSAN. Hahahaha så bra den va! :)







Mitt bio tilltugg..:)







Nu irrar jag runt här hemma och försöker packa inför helgen...gud! Det är sjukt jobbigt alltså. Vad ska man ha på sig?!!

Kom på innan att jag glömt hämta ut mina biljetter med. Så det måste göras innna jobbet imon...segt. Kommer få gå upp tidigt. A ja..ska juh åka hem vid 12.30. Så blir ingen lång dag ändå. Sova kan jag göra på bussen :)


Ska bli grymt roligt att se FOF imon! :)



Nee...kasst inlägg. Vet...sorry. Ingen motivation till detta just nu.


Haj haj.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0