Dålig!



Heeeej gott folk. Inte haft tid att blogga det senaste dagarna...nåt som vart ivägen lixom..;)

I Lördags iaf..så var jag juh i Lund hos Annalotta med hennes studkompisar o kolla på melodifestivalen.
Riktigt mysigt verkligen. Kul att träffa nytt folk :)
Fick sällskap av en utav tjejerna som också bodde i Malmö påvägen hem. Skönt o slippa åka helt själv sent på lördagsnatt. Spec när man blir påhoppad av fulla skånigar på lilla torg...haha.

I söndags blev det en liten fixar dag. Va nere o slängde skräp, handla o njöööt av vårsolen. Sen blev det städning o tvättning här hemma. Känndes gött när allt det var gjort måste jag säga.

I går var det juh jobb som vanligt. Hade planerat in träning...men då fick jag ett sms av Malin på morgonen som fråga om vi skulle ta en fika i solen..o jaa! Vem motstår sånt i detta underbara väder ;)
Så det blev först en latte på espresso house, sen lite shopping på din sko. Va tvungen att löpa puts o spray till mina nya skor. Nu ska jag ta hand om dom.
Sen blev det en liten bit mat på Moosehead på lilla torg som slutade med att Malins två kompisar slöt upp..en massa gött tjejsnack o kaffe på det :)




 

Fina Malin på Moosehead och min grymt starka vegitariska rätt.





Idag fick jag äntligen tränat efter jibbet. 45 min på crossen o mage. Mötte sen upp Malin här nere på mobila. Hon hade vart på synundersökning. Vi gick till ICA o handlade, åkte sen hem hit o lagade en grymt god pastasallad med vitlöksbröd till. Gott!




Pastasallad :)





Fick ett bra erbjudande per SMS idag...what too doo?? :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0