Give in to me



Redan måndag igen..himlans alltså :P



I lördags låg jag ute i solen o hade det kalasbra! Hostade dock en massa, men va rätt gött o ligga o slappa bara. Efter ett tag kom Ida och gjorde mig sällskap. Vi solade, laga mat och hade det bara bra. Vid 15.30 körde Ida mig till jobbet och jag jobbade till 21. Sen kom hon o hämtade mig, vi köpte lite gödda, åkte hem till henne o kollade på film, åt godis och mös med deras nya kattunge Katla :)







         

Ida & Katla :)









Runt 4 kom en full lillebror hem som Ida hade varit och hämtat i stan, så tjötade lite med han. Sov sen till 6, gick upp och cyklade ner till jobbet. Dax för en heldag. 7-16. Gick rätt så fort ändå. Efter jobbat cyklade jag hem i iiiilfart, duscha,bytte om o stressa. Jonas kom hit vid 16.40 och sen kom Sebbe & Ida och hämtade oss. Vi åkte till syrran & Fredrik för att grilla med alla syskon, respektive, mamma & Oma :)









GräsklipparIda & GlassbilsJonas hemma hos Sis & Fredrik








Jag ligger i massagestolen på min rast på jobbet :)










Vaknade som vanligt på natten och hostade som en tok. Det e helt sjukt att den starka hostmedicinen inte biter på mig. Men men...nån gång måste det sluta. Annars dööör jag. Vaknade vid 8 o gick upp o svepte lite host medicin och gick ner o la mig igen. Totaldäckade och vaknade inte förrän 10.40. Fan va gött det var att få sova ut lite.

Vi gick upp o käka frulle o mös lite med katterna. Sen fick Jonas lite bråttom så han kuta iväg till tåget. Jag slappade mest här hemma och sen var det dax att göra sig i ordning för jobbet. Så vid 15.15 cyklade jag till floda, jobbade och cyklade sen hem igen. Nu e jag rätt trött faktiskt. Så ska bara blogga klart här och sen blir det sängen för min del.

Upp hyffsat tidigt imon och säga hej då till min älskade Oma som åker hem imon. Men jag får ju snart träffa henne igen för vecka 32 ska Syrran, Fredrik, Elliot & jag åka till Tyskland och hälsa på henne :) Ska bli himla mysigt.

Sen om det e fint väder imon blir det ju själcklart altanen och solning som står på schemat.
kl 16.15 är det dax för jobb igen. Sen e jag ledig på onsdag. Ska bli så gott!






Puss o godnatt kära ni!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0