Upp da ter ing




I måndags blev det en spontan tripp till Liseberg med Ida G. Mötte upp Lollo & Jonathan utanför. Sen kom även Tess & Jonas dit lite senare. Vi satt och kollade/lyssnade på Lotta på Liseberg. Sen blev det även en Balder tripp! Alltid lika kul! :) Åkte sen hem till Jonas och bara tog det lugnt. Sov till 9.3 ca. Jonas åkte till jobbet och jag åkte hem o bytte om, sen in till stan igebn med Ida G. Mötte upp Sebbe,Acke & Molly på avenyn. Vi satte oss och käka på Bryggeriet. Sen gick vi bort till Heden och kollade på lite Gothia.

Åkte hem vid 17-tiden och planerade då en Taco kväll hemma hos Acke & Ulli. Grymt gott var det :)






   

Gött på Bryggan





   

Nice







Upp o jobba igår morse. 7.30-12.30.
Påväg till jobbet hände den mest sjuka grejen. Jag tog som vanligt 07.07 tåget till Floda. När tåget stannar i Floda så öppnas inte dörrarna. Så jag och två tjejer till fick ta en tripp till Norsesund och stå där och vänta i 20 min. Så blev en aning sen till jobbet. Förstår om inte mina jobbarkompisar trodde på mig när jag ringde och berätta varför jag blev sen..men det var SANT!

Efter jobbet åkte jag till Lerum och shoppade lite på systemet. Hem och vila lite. Sen iväg och träna MRL med syrran till 20.35. Stressa hem och göra sig i ordning fören kväll på stan med Syrran, Ida Ö & Titti. Förfestade i mitt rum och åkte sen till Deep. Sjukt mkt folk ute igår alltså, men kul som vanligt. Tess kom även dit en sväng med :)











Goa brudar på Deep. Mer bilder kommer vill jag lova....




Nu försöker jag samla krafter för att åka och jobba 16-21 ikväll. Inte jääättesugen, men det ska nog gå bra. Om dörrarna öppnas då vill säga ;P


I mon är det jobb till 15 som gäller och sen lite grill här hemma förhoppningsvis.
O så drar Lollo & jag till HALMSTAD på Lördag!!! Weeeehooo!!! :)




Tjooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0