Update






Jag känner änna att jag har börjat tappa stinget med att blogga.
Har inte lika mkt lust längre eller tid heller för den delen.

Men kan ju iaf uppdatera er med att mammas katt nu äntligen har kläckt ut sina ungar.
Vaknade i tisdags morse o skulle gå upp o jobba. Gick in i morsans rum för o titta till katten...då låg det tre små grisar där och diade. Åhhh gud vad söta dom e. El njea...egentligen e dom ju inte ås söta nu när dom e så små. Ser ut som råttor mest. Men snart så. Då e dom juh bara för underbara!





       



Bara några timmar gamla! :)









Efter jobbet sen åkte jag hem o käka lite ihop med Ida.
Sen gjorde jag mig i ordning för att åka in till stan o möta upp Ulli vid 16 tiden. Sen kom även syrran in vid 17.
Vi fick shoppat en hel del. Jag köpte massa bra saker på rean :)
Efter allt shoppande blev vi hungriga, så satte oss på Bryggeriet och åt och drack gott. Vid 22 tiden tog vi en taxi ner till centralen. Jag tog bussen till Kungälv och de andra två tåget till Stenkullen. En riktigt bra dag verkligen!!







   






Igår åkte jag hem vid 13-tiden, åt, bytte om och in till stan igen för att gå till optikern med Ulli.
Hade helt perfekt syn :)  Mötte sen upp Lollo på Gina. Lämnade tillbaka ett par short ajg köpt dagen innan. Sen gick vi till Lilla London där Mimmi & Carro satt. Blev en ceasar sallad och massa tjejsnack.
Sen gick Lollo & jag upp till Jonathan.
Jag åkte in till centralen vid 22-tiden och mötte upp Jonas, så åkte vi tillsamans hem hit till mig :)
Natten var inte rolig alltså. Hostade så jag trodde jag skulle dö. Det gjorde jag även natten till igår hemma hos Jonas. Jag var tvungen att lägga mig i soffan så jag inte skulle väcka honom.

Har även hostat som en tok idag på jobbet. Så håller detta i sig även i natt blir det vårdcentralen imon.
Orkar inte ha en sömnlös natt till. Det är verkligen skitjobbigt!!




Ne folks! Nu bliré sängen faktist!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Söööööta!

2010-07-02 @ 17:17:07
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0