Sorry



Jag kommer in i blogg svackor märker jag...illa!
Men jag kan ju försvara mig med att jag jobbat tors-mån. Ännntligen är jag ledig imon. Ska bli så skönt att få sova ut! Underbart!

Lite uppdatering då...


Tränade ons-tors förra veckan, sååå gott. Hoppas det iaf kan bli minst två dagar i veckan nu. Blir ju så konstigt när jag jobbar som jag gör..:/







  

Innan träningen. Mamma, Ulli & sis samtaler om något...







I lördags jobbade jag först till 15.30, cykla hem, till Ella på 4-års kalas,hem o förfesta o göra mig iordning tsm med Lollo. Jonas & Tobbe kom hit och överraskade. Ut till Nivå. (vi blev inte skjutna) :P. Hem med 3 tåget och sooova. Jobbade kvällen igår och nu har jag jobbat till 12.30 idag. Direkt efter jobbet åkte jag till Allum och köpte present till Ellliot som fyller 2 år på måndag. Hämtade även min mobil som jag haft inne på lagning. Skönt att få en fungerande mobil äntligen.








Fin sommarmorogn i Stenkullen. (På väg till jobbet).








Nu ska jag snart sätta på lite kaffe och sen om en stund väcka mamma som sover. Ida kommer även förbi en sväng på en kopp. Mötte henne ute på fotbollsplanen innan när hon klippte gräset så fint :P







Åh ikväll ska jag hem till min Jonas och bara mysa!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0