Rosie :(




Sitter nu hemma hos min Jonas och bara slappar. Fick precis en peak att jag sitter vid Facebook..hmm ska han säga som pratar i tel och röker..;)

Ne, men snart ska han catwalka lite här för mig så han kan bestämma sig vad han ska h på sig i mon på spelningen. Kul att man kan hjälpa till lite iaf :)
O imon ska vi ner på "stan" här i Kungälv och inhandla andra viktiga saker..hehe ;)

Ska bli grymt kul att få se dom live i morgon alltså. Kommer börja bra med en förfest hemma hos mig :)


Måste berätta en väldigt hemsk sak!!!

Rosie, mammas katt som fick kattungar nu för 5 veckor sen är död :(
det var en dam i Stenkullen som hade hittat henne vid vägen. Hon hade skickat in till "Veckans Morr" i Lerums Tidnigen för den som hade kört på henne inte hade tagit hand om henne. Så hon tog med henne hem till sig och begravde henne. Sååå hemskt. Blir ledsen bara av att tänka på det :(
Så nu får vi mata kattungarna där hemma med nappflaska. Mamma gjorde första försöket idag och det hade iaf gått bra. Så det känns skönt iaf!



Har jobbat 14.15 - 21.15 idag. O imon e jag ledig igen..lite segt o jobba varannan dag. Men skönt ändå. Ska ju jobba lör-tisd sen.




Nu blir det modevisning!


Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0