Inställda tåg & intervju



Gud så skönt det var att vara ledig igår. Det behövdes efter att man jobbat fyra dar i rad..;P hehe.



I tisdags kväll kom Jonas hit efter han slutat jobba, så då blev det massa mys. Vaknade som vanligt på natten av hostattack. Gick upp kl 7 o tog en shot med medicin, satte mig o kolla på tv här uppe i vardagsrummet en halvtimme o hosta för att inte väcka Jonas som sov som en stock där nere. Gick ner o la mig igen vid 7.30 o sov till 9.30. Sen var det dax att gå upp. Fixade frulle till mamma, Jonas & mig. Sen blev det en liten stund ute i solen innan Angelica kom. Jag gjorde mig i ordning sen tog vi samma tåg som Jonas in mot stan. Vi hoppade av i Partille o gick till Allum för att lämna in min mobil som krånglar. Så nu har jag gått tillbaka till min gamla lilla svarta ett tag. Ska bli skönt när jag kan förlänga mitt abonemnag i sept. för då blir det en iPhone 4 :)

Vi Mötte sen upp Tess på Allum och åt lite lunch med henne o hennes mormor på Max. Shoppade lite på Gina och sen gick vi bort till Apoteket så jag kunde hämta ut mina goda piller och så hälsade vi på Tess som jobbade o slet.








Tess in action på jobbet :)










Va hemma vid 4 tiden, då ringde jag o fjäska med Ida. Så hon plockade upp mig efter jobbet o jag åkte med henne hem. Så det blev pizza, cider & fotboll där på kvällen med henne, Sebbe, Victor & Katla.
Synd bara att inte rätt lag vann...jävla skit. Nu behöver man ju inte se finalen på söndag iaf.




   

Mys hos brorsan & Ida :)








Idag har jag varit på anställningsintervju på Manpower för ett jobb som receptionist i Göteborg. Kändes väldigt bra. Så snälla ni! Håll alla era tummer för mig e ni gulliga :)







Redo för intervju :)














Började inte så bra när jag skulle åka härifrån dock. Gick bort till stationen och märkte att det inte gick några tåg in mot stan för det hade hänt en olycka i Floda. Så jag ringde i ren panik för att få tag på skjuts.
Så underbara, snälla, söta bästa Ida körde in mig i ilfart på sin rast. Så himla gulligt. Du e grym Ida! :)




Nu sitter jga här hemma och ska snart göra mig iordning för att jobba kväll. Börjar 16.15 - 21.15.
Sen jobbar jag dag i morgon och ledig i helgen. Så skönt!! :)
Hoppas det inte regnar så mycket som det gör nu då bara....





Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0