Idag..




Har jag jobbat. Tvättat, badat i Karins pool, vart hos syrran, sökt jobb och slappat i soffan.
Nu har jag precis kollat klart på en väldigt bra film som gick på 3:an. Closer.
Väldigt konstig, men väldigt bra med.


I morgon, om det är fint väder blir det sol hemma hos Jessica :) Sen blir det MRL med Angelica & Syrran på kvällen och sen hem till min goding för att äta upp all glass han köpte idag ;)


På torsdag blir det jobb 14.15 - 21.15 och sen hem till godingen igen. För på fredag ska vi in till stan och shoppa lite. Sen ska jag hem och göra mig i ordning för en grym kväll!
Jonas & hans band "Part Of Jon" Ska ha spelning på Sticky Fingers på kvällen och jag och mina underbara vänner & arbetskamrater ska dit och kolla. Sen blir det party all night long!
Ska sitta här hemma hos mig innan och förfesta lite. Ser verkligen fram emot det :)


På lördag & söndag blir det jobb och passning av lilla Katla igen. Brorsan, Ida, Acke, Ulli & Molly åker ju till Tyskland i morgon nämligen. Sen åker syrran,Fredrik,Elliot & jag dit nästa fredag :)






Ne nu ska jag kolla på Sex and the City x 2. Ha det gött haj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0