Hjälp mig!







Igår jobbade jag extra på Ekebacken som är ett demensboende precis ovanför Sävegården där jag vanligtvis jobbar.Kul att testa på det med faktistk, el har ju varit där innan för fyra år sen iof :P
Efter jobbet gick jag i rask takt hem, duscha, bytta om och åkta sen till Lerum för att träffa Jessica.
Vi handlade lite mat och gick sen upp till henne. Det blev massa massa snack, god mat och efterrätt.
Sen ännu lite mer snack. En hel grym eftermiddag/kväll!! :)







 

Påväg till Jessica :)









Idag har jag flyttat hem hit till mamma igen. Rätt skönt ändå..har ju alla mina saker här.
Va en sväng vid Stamsjön med syrran, Ida & Elliot idag med. Mycket mysigt. Badade och solade och hade det räätt gött. När vi skulle åka hem därfirån kom en brandbil, en polisbil & en ambulans. Det såg ut som någon låg avdäckad ute på hopptornet..lite läskigt. :/





Påväg till syrran









Denna underbara krabat har jag passat nu från fredag tills idag.
Lite smått galen, men helt underbar! :)













Idag har jag även TRÄNAT för första gången på 3-4 veckor ca. Har ju haft sån satans hosta och sen har det bara kommit massa annat i vägen hela tiden. Men nu såå!! Ska gå på syrrans Body Step pass imon med och svettas. Ska bli gött. Sen kommer ju Jonas hit i mon kväll med!!!! :) Vi har inte träffats sen i söndags..och det känns som en evighet! Men det är skönt att få sakna med ;)


I morgon ska jag först jobba 7.30-12.30..sen ska jag på intervju kl 14. Är riktigt nervös nu faktist...sist hade jag inte så mkt tid på mig att förbereda. Men nu har det ju gått en vecka. Jag ska alltså på en "andra" intervju för den jag var på sist. Håll alla tummar snälla!!! :)




Hare!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0