Vila i frid Tiger! :(



Idag somnade min älskade lilla Tiger in.

Hon har juh bott hos syrran & Fredrik nu ett tag, men det gick inte så bra ihop med deras katt Diesel tyvärr.
Så detta var det bästa för henne..men fyy vad jobbigt det är när jag tänker på det. Usch usch usch! :(
Min Tigersson!!!

Tänker även mycket på min Stella med, undra vart hon är egentligen. Känner att jag inte vart så snäll mot henne..men det gick juh inte att göra på annat sätt tyvärr. Hon smet juh hela tiden...suck!






Fina fina Stella!


















Älskade underbara Tiger!!! :(

Saknar er!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Har haft en hektisk dag på jobbet idag. Shit säger jag bara. Åkte förbi gymmet och körde ett riktigt jääädra gött Body Step pass efteråt. Va riktigt roligt idag. Instruktören va grym, och det fick hon höra med. Jag fick massa beröm av henne med, både under och efter passet. Kul!! :)
I morgon blir det äntligen HLSM igen, så gött!

Fredag är det dax för lite AW med jobbet...ska bli kul!


Haj haj








Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du avlivar din katt för att det inte funkar? Värsta jag hört talas om.... Blocket kanske?



Och din andra katt, lite effort att kanske sätta ut lappar och så vidare?



Om dina barn bråkar, ska du ta livet av det ena då?



Vissa ska inte ha djur...

2010-02-04 @ 10:31:25
Postat av: Andréa

Och vad är du för nån som inte ens vågar stå för det du skriver??



Du känner inte mig och det märker jag juh. du har ingen aning om hur jag haft det med mina katter.

att låta tiger lida o leva i misär är bättre tycker du??



du har ju uppenbarligen inte haft djur el har. det märker jag juh.



Fegis!!

2010-02-04 @ 20:57:07
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0