Sjuk?!



Vaknade inatt o mådde skit..ont i hela kroppen, illamående och bara allmänt kosntig.
Tog ett tag för mig att somna igen..men när jag väl skulle gå upp när klockan ringde tog det emot alltså. Va jättevarm och kände ig helkass. Men men..upp o hoppa ändå tänkte jag. Hade juh tandläkartid kl 9 och känns som att de e rätt viktigt att vara på jobbet nu när Malin slutar om en vecka..:/

I allafall..knatade bort till tandläkarn vid 8.50..när jag kom dit sa dom att dom inte kunde se min tid på deras schema. Så jag fick först vänta i 40 min. Sen fick jag en tandläkare som inte kunde svenska o knappt engelska.
Inget hit kan jag säga. De som va grymt var att jag inte hade ett enda hål..och inte vart hos tandläkaren på 6 år!! Hade dock en neeedrans massa tandsten och jag måste dra ut mina visdomständer..inte kul! Men men..får skylla mig själv.

Vart riktigt seg hela dagen alltså. Slutade med att jag hoppa träningen och åkte till TGI Fridays och åt lite med Malin ist. Det behövdes om man säger så.

Nu ska jag stänga ner här och slänga mig i säng..känns änna som det behövs.


Så..go natt gott folk. Hoppas ni mår bättre än mig!





Kommentarer
Postat av: Nyfiken i en strut...

Det verkar som du har varit duktig med tandborstningen och sötsakerna!

Visdomständer är kanske inte kul, fast lyssna inte på de "hemskaste" historierna, jag har iofs bara fått dra ut en, men det var inte så farligt alls faktiskt.

2010-02-10 @ 08:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0