Glamourama!



Gårdagseftermiddagen va inge kul alls alltså.

Skulle juh åka im o träffa pappa & Anette för en middag på hotell Eggers. När jag efter en hård vandring igenom snön o bort till tget o sen va framme i stan ringer pappa och säger att han halkat i snön så dom kommer inte in!
Klockan var 15..o min buss skulle gå 16.30..jaha..hungrig som fan var jag så gick in på centralen och satte mig helt själv o mobbad och åt en kyckling wok på Blue eat & drink. Trasakde sen långsamt bort mot bussen..när jag stått där i tio min kommer det upp en text som säger att bussen är 40 min FÖRSENAD! Så jag hade ytterligare en timma till att slå ijhäl..det blev mkt tel pratande med både Lollo & Roman.
Tack för att ni underhöll mig ;)




Till sist gick jag på bussen och fick sitta o trängas bredvid en kille..plus att tanten framför mig hade fält sitt säte så hon nästan låg i mitt knä!!! Tur att jag somna på stubben efter jag hade blädrat ignom min bild extra tidning :)



Idag har jag vart på jobbet som vanligt..första dagen utan Malin och helt själv. Gick rätt hyffsat ändå. Men shiiit vad myclet det är. Tur att vi hade det där lilla mötet. Så att alla saker blir mer rättvist fördelade. Efter jobbet blev det ett gott Body Step pass. Sen raka vägen hem o slänga i mig mat. guuuud vad hungrig jag va då alltså. Hade inte ätit nåt sen lunch 11.30...jo en swebar efter träningen. Imon ska jag ha med mig meeer mat!



Har precis suttit och tittat igenom 3 st Glamourama avsnitt. Fan vad man fastnar lätt. Tycker dom e rätt roliga. Speciellt Petra Tungården. Känner igen mig rätt mkt i henne :)





Petra, Michaela & Anna









Nu blir det att fixa matlådan för imon o sen bums i säng skulle jag tro.


Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Siz

Tur att du hade mat i en påse i frysen då :-)

2010-02-22 @ 22:27:58
Postat av: Andréa

Hahaha jaa..den blev upptinad rätt fort igår vill jag lova! :)

2010-02-23 @ 10:47:15
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0