Lediga dagar




Förlåt att jag inte skrivit sen i onsdags!!! Förlåt!
men har vart en del nu de sista dagarna.

Filmen "Valentines Day" Va så bra. En riktig tjejfilm verkligen!

Torsdagen va grymt bra. Gick upp vid 9.30. käka frulle, in till stan, jag fixa mina naglar medans syrran gick 18 varv inne på Hansakompaniet :P
En sväng till forex sen för att växla in mina pengarj ag fick av Oma. Efter mycket letande efter en bra restaurang hamande vi på en go vid stortorget och tryckte i oss varsin Hawaii. Guuu så gott det va. Sen ut i shoppingstråket igen..och jag hittade en grymme outfit på Lindex! Japp, ni läste rätt..Lindex :)


Syrran ääälskar Pizza!!




Sen var det raka vägen till gymmet..gå på bandet 20 min och sen ett HLSM pass..el hur är ordningen nu igen syrran? ;) Hem och äta god mat och dricka gott vin framför en till mysig tjejfilm "Flirthing with forty". Och där va min drömman med. Shit vad fin han är! ;) Robert Buckly....mmm!





En välförtjänt middag med ett glas rött :) MUMS!



Fredag (min f-dag) började jäättebra! Syrran fixade fin frukost till mig med levande ljus plus att jag fick en liten present. En bok med över 200 felskickade sms..haha vad rolig den e alltså :) kl 10 gick våran buss hem till Götet..rätt seg resa..fast jag hade massa att göra med o svara på alla fina f-dags sms o samtal jag fick :) Va här hemma hos mamma vid 14 tiden..efter att jag hade ramlat i snön på väg från tåget..hehe. Vid 18-19 tiden kom mina gäster och vi åt min favvorätt Africana och massa god tårta o kaka efteråt. Fick mycket fina saker. En jacka, matta, kameraväska & en jättefin tavla av min Lollo <3


   

   

   

     




Gårdagen blev juh inte riktigt som planerad om man säger så. Skulle juh gått ut med syrran & Ida. Men det sket sig rätt regält. Blev kälkeåkning med Acke, Ulli, Molly & mamma på morgonen. Sen bara mys hos syrran på kvällen...Tacos, melodifestivalen & goda drinkar. Blev rätt bra ändå faktist. Va nog rätt tur att vi inte tog oss ut i det jäääkla vädret. Asså..det är fint med snöl, men såååhääääääääär mycket. Nej Tack!





    

    
  





Nu har jag nyss kommit hem till mamma igen efter en halkig färd i KIAN på vägen hit.
Ska packa ihop mina grejjer o fixa ordning mig lite..sen blir det tåget in till stan för att möta upp pappa & Anette för en trevlig söndagsmiddag på Hotell Eggers i stan. Ska bli himla mysigt.
Sen går juh min buss 16.30 från Nisseterminalen..om den nu går. Fast det verkade så på tjejen jag pratade med i morse från gobybuss, så det är ju skönt.




Det var dessa bilder jag kommer åt nu..har massa på min kamera, men glömde självklart sladden i Malmö. Segt. Men dom bilderna kommer nog upp i kväll när jag kommit hem..om jag inte sitter fast på en buss då..:P


Nu e det dax att fixa lite.


hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0