Fin lördag! :)



Ja men denna lördagen har varit riktigt bra!

Gick upp vid 10.15...pilla i mig lite frulle. Sen satte jag igång med städandet. Skönt att äntligen få det gjort!
Vid 14.30 efter att städning o doning kom Filip hit. Vi åkte till Elgiganten och sen shoppade Filip massa på Mobilila...hade också velat shoppa så fort kan jag säga. Han provade ut 2 par jeans o två st tröjor på mindre än en timma! Bra gjort..! :)
Sen åkte vi runt halva Malmö för att hitta en thai restaurang..gick sådär. Så blev drive in på BK ist :P
Åkte hem hit sen o käka samtidigt som vi kolla på handboll..åååh vad kul det är med handboll..;)

Vid 20.00 vart det självklart dax för melodifestivalen och lite mat. En mycket trevlig dag & kväll. Tack Filip! :)
Dolph Lundgren är så bra!

















Nu sitter jag och kollar på en rätt så rolig film. Dum Dummare..haha den e så bra!
Funderar på att gå upp i tid imon så jag kan åka o träna...för det lär inte bli så mycket av det nästa vecka tyvärr.

Sen prata Malin & jag om att gå på bio imon. Snabba cash! Hoppas det blir så :) Kan man dreggla lite över Joel..




Hej o hå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0