Tankar, tankar, tankar.....


Satt och läste igenom en massa gamla inlägg här från bloggen igår. Shit alltså.
Vad mycket som har hänt på ett år.
Vid denna tiden förra året mådde jag inge vidare..eller det började juh iof bli mkt bättre. Men Hade juh gått igenom ett riktigt helvete faktiskt. Usch säger jag bara. Blev rörd när jag läste allt igår. Att man har blivit så illa behandlad. Och allt skit som jag fått reda på nu efter. Sikket jävla helvete rent ut sagt! Jag vet..vissa tänker säkert.."varför håller du på att fortsätta älta allt det där", men det blir så när man har ganska mycket tid att tänka på. De är inget jag sitter här hemma och gråter över direkt. Det är bara väldigt mycket tankar o frågor som varför? & hur? Jag grubblar som bara den här nere i Malmö ska ni veta. Tror aldrig jag har tänkt så mycket i hela mitt liv innan. På ett sätt tror jag iof att det är ganska nyttigt, samtidigt som det inte är så bra. För man tänker juh mycket i onödan med.

Tex nu. Har ju börjat en ny tjänst och det är riktigt tufft tycker jag. Mycket mycket nya saker..som jag skrivit förr. Men nu börjar det lixom på riktigt..Malin slutar på onsdag. O idag gick det inte alls bra..eller det känndes inte bra iaf....:( Var tvungen att ringa min älskade Lollo o avreagera mig lite, Tack gumman!! Saknar dig så sjukt mycket. Vill ha dig närmare mig!! <3






Lollo & jag på hennes 23 års firande :)





Hos Lollo i påsk 2009




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






Va en riktigt mötesdag idag på jobbet. Började med möte för hela huset kl 9.
Sen möte för våningen kl 9.30.
Avdelningsmöte 10.00 och sen möte med några kunder kl 13.00. Hann inte jobba så mkt i dag kan man säga.

På första mötet (det största) fick jag en hostattack så jag var tvungen att tränga mig igenom allt folk för att springa bort på toan o dricka massa vatten för att dämpa det. Detsamma hände på bussen i morse..usch vad jag inte gillar rethosta alltså..FY!

Efter jobbet åkte jag förbi gymmet..hade egentligen inte alls lust, men pallrade ändå mig upp på en crosstrainer och gjorde lite situps efteråt. Gick sen förbi mobilia & ICA för att handla lite saker till maten ja skulle laga + lite godis såklart :) Nu sitter jag här i soffan o kollar på massa tv o surfar runt som vanligt..på lite nya roliga sidor dessutom ;)


På tisdag kommer Sebbe,syrran & Fredrik. Sebbe kommer tom lite tidigare så han kan få se hur jag jobbar. Ska bli såååå roligt. Längtar som en tok!





Hej då!




Kommentarer
Postat av: Malin

Skickar bara ner en massa kramar till dig.... vet hur det känns.. även fast man kommer långt så kommer det ibland över en vad man gått igenom... och det får man bara ta..!! det behöver tänkas igenom.. STOR VARM KRAM.. Du e grym.. det vet du!!!

2010-02-13 @ 14:20:47
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Andréa

Tack fina Malin! Du e så söt. Dom kramarna värmer kan jag säga! :)

2010-02-13 @ 22:36:19
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0