Aj & ja!



Hoppade faktist träningen idag. Känns inge bra alls i halsen. Te hjälper juh inmne så bra det heller.
Känner mig hängig som fan..tror minsann det blir sängen vid senast 22 idag iaf!! O ingen träning imon heller..lika bra o hoppa det så att man blir bra fort ist :)

Åhhh de e redan torsdag imon..fasiken va tiden springer förbi då. Gaaaah!
Snart helg igen o då blir det nog lugnt här hemma i Malmö..segt, men men.

Sen på tisdag så kommer ju sis, Sebbe & Fredrik. För då är det dax förr RAMMSTEIN konsert! Ska bli sååå kul. Sen åker Sebbe & Fredrik hem på onsdag o syrran stannar här med mig. Då blir det träning o utgång o bara massa syster tid!! Sen åker vi hem till Göteborg på fredag och ska fira min f-dag med familjen. Sen utgång på lördag!! Jipppiiie vad jag längtar!! :)








Fredrik







Sebbe








Sis & jag på julafton -09.





Tjohej!






Kommentarer
Postat av: Nyfiken i en strut...

Jo, det är nog bäst att hoppa träningen när du inte är riktigt frisk. Krya på dig.

Har du någon gissning på vem jag är?

Jag har med skräckblandad förtjusning sett att du har foto på mig i din blogg!!!

Nu kan du kanske knäcka gåtan?

2010-02-11 @ 08:33:38
Postat av: Andréa

Nej jag har ingen som helst aning!! Jag har juh bilder på rätt mkt folk..så det kan juh va vem som helst...jag känner juh dig då iaf. haha så bra! :)



Kom igen...säg nu!

2010-02-11 @ 09:45:37
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Nyfiken i en strut...

Nja, jag kan ju ge fler ledtrådar först.

Jag har inte varit i Göteborg sedan år 2000, och jag har mer hår på magen än på huvudet!

2010-02-11 @ 12:48:01
Postat av: Andréa

Hmmm...mer ledtrådar tack

2010-02-11 @ 19:43:35
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0