Fredagsmys,shopping,fest & skottlossning!



Sikken jädra bra helg.

Angelica kom hit i torsdags i snöyran o mötte upp mig utanför mitt jobb. Haha..värsta packåsnan. Vi drog hem till mig o slängde in hennes lass..sen ner till Mobilia för att handla lite & sen haffa en Falafel på vägen hem.
Sen blev det soffan & "Sommar med Göran". Sikken bra film. Fan va vi skratta.
Fredagen spenderade Angelica själv här i stora stan medans jag satt på jobbet o slet.

Tanken va att vi skulle gå ut på fredan, men jag hade sån huvudvärk på jobbet och va helt slut när jag kom hem. Så det blev fredagsmys i soffan ist. med film o massa gottigt :)





Fredagsmys!!



På lördan tog vi en sväng till stan som resulterade i lite shopping o fika.
Kom hem ganska tidigt, så vi kollade på den näst sista Johan Falk filmen...gud så bra dom e!

Sen satte vi igång. Jag lagade mat, Angelica fixade partylistan på spotify och sen var det igång.
Mycket vin blev det och fulla blev vi. Blev precis påminns om lite saker jag sagt..haha oj oj!

Hur som helst va det en grymt bra kväll..vi satt här till 23.30 ca..sen tog vi bussen in till stan.
Efter många om & men hamnade vi på Chilli..(tror jag det hette) Där Tim i från "mammas pojkar" va vakt. Hahaha....shit va tuff han va :P
Ställena stänger juh kl 3 här..el ah det vi va på iaf. Så vi drog oss mot MAX & käka lite mat efter en het disskusion med två dumma danskar i kön. Mätta o belåtna gick vi ut för o leta en taxi. Då möttes vi av ett avspäärat torg och säkert 10 polisbilar plus en massa irrande människor. Det hade tydligen vart skottlossning på torget medans vi satt och slaffsade i oss våra burgare. Såå sjukt. Killen dog tom...
Vi gick därifrån för o leta etfer en taxi hem. Sikken jäädra kväll :)



   

   
    



Igår tvättade jag som en galning. Däckade sen i soffan till filmen "Did you hear about the Morgans".
Inte så bra som jag trodde faktist.


Har tränat Body Pump idag. Guuud så skönt. nu ska jag skärpa mig alltså!

Kollar på Outsiders..en som e rädd för feta människor..det är fan sjukt. Haha!

Haj haj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0