Pigg & glá på alla hjärtans dá!





Vaknade 8.17...pigg som en mört. Även fast jag hade skitsvårt o somna igår.
Men men..skönt o komma upp i tid faktist. Precis ätit lite frulle nu..ska byta om och ta mig ner till gymmet för att ÄNTLIGEN köra ett HLSM pass. Varje gång jag tänkt träna det så har det aldrig blivit så. Men nu finns det inget som kan stoppa mig! El jo..skulle väl vara den jäädra hostan jag ligger inne med..men äsch inte ens den :P

Kan nog bli en liten solning idag med. Det behövs i det här gråa o tråkiga vädret. Känner mig som ett spöke...usch!



Det är ju alla hjärtans dag idag med. Så puss & kram på er alla!!









Hörs när jag kommit hem sen!



Puss! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0