Onsdag




Idag var det juh som sagt vila från träningen. Så efter jobbet åkte jag direkt till Mobilia och handlade lite på ICA Malmborgs. Raka vägen hem sen, äta, städa och laga lunchlådor till imon o fredag. Skönt och ha det gjort :)

Nu sitter jag i soffan med min nya myströja som jag fick ärva av min kära svåger Fredrik!
Tack! Den är huur go som helst!
Kollar på Lyxfällan, där Anna Hibbs (från Glamourama) är med idag. Haha vad roligt alltså. Hur kan man gå så långt alltså. Jag har dödsångest när jag köper en top för 249:- på GINA liksom, medans hon köper skor för 7000:-Sjukt!

Nu ska jag äta lite kvällsmat! Är huuungrig efter allt städande o fixande.

Imorgon blir det träming igen. HLSM. Jaaa! :)

 

Hej hopp.

 

 

 








Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Jasså e det hon som e med.. satt precis och undrade för slog på tvn precis... kul med lyxfällan=).. fattar inte heller hur det kan gå så illa för folk... dyraste jag köpt e nog min dator...=) haha.. KRAM

2010-02-24 @ 20:57:36
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0