I look in to my calendar...





Nu vill jag bara att det ska vara fredag & helg.
För då kommer min bror Sebbe, hans tjej Ida & min halvbror Leslie :)
Sen är det juh lördag och då blir det party!!
Ska bli så himla skoj att så många kommer ner hit till mig :)

Va nere och satte upp en lapp till grannarna så att det är förberedda på mitt lilla kalas.


Förresten! Ska juh snart på en till konsert..yes. Nästa fredag är det Fibes Oh Fibes på Trägår´n i Göteborg som gäller. Måste lyssna in mig lite på dom nu kom jag på.
Den bästa låten är och kommer nog ändå alltid vara "Run to you".
Det gör juh verkligen ingenting heller att sångaren Christian är väldigt fin.







Fibes Oh Fibes














I morgon blir det vila från träningen och storstädning här hemma ist..yaaay!



Haj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0