Gäster...på en torsdag?! Man tackar!



Yes..idag kom Daniel och Calle hit på en liten kort visit. Daniel hade vunnit biljetter till Neyo här i Malmö, så då var det bara att pallra sig hit. Och jag ställer upp som hotell såkart! :)
Alltid lika kul när folk kommer hit och hälsar på mig! :)

När dom kom åkte vi bort till Per Albin Hansson krog och köpte varsin kycklingsallad som vi sedan åt här hemma. Riktigt god faktist! Fyra toast...:P Det var faktist toast på med..haha så bra!
Blev lite ölande här för dom samtidigt som jag surpla i mig mitt vatten. Sen åkte dom till Baltiksa Hallen där konserten ska va. Riktigt grymt att den bara ligger 4min härifrån med bil med :)

Daniel har med sig vääärldens största maddras som dom ska sova på inatt. Ska ev. få låna den till på lördag med..hade vart grymt :) kanske ingen behöver ha med sig nåt mer..haha!






Hotell Andréa! ;)








Det är sjukt! Det är verkligen REDAN fredag imon! Jag pratade med en på jobbet i måndas och gnällde för att det var så långt till helgen...vänta du bara sa han då. Du hinner knappt blinka så är det fredag igen.
Och jaaa vad rätt han hade. Riktigt bra juh! :) Det betyder att jag byter ut mina gäster imon och på lördag kommer det ännu fler!! Ska bli så hiiimla roligt. Längtat så länge efter denna helgen!!




Duschen kallar!


Hej svejs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det minns jag! Men hittar fasen inget på han, svårt att se ner i magen på han! Men hon spydde å så eller????



Jätte jobbigt :(



Hade gärna kommit i helgen men jobbar:(



Kram

2010-02-25 @ 21:38:48
Postat av: Jessica

Ja, ge dom talförmåga för sjutton!!



Ha en underbar helg:D

2010-02-26 @ 18:44:41
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0