Folk..?!




Alla ni som läser min blogg!!

Jag hoppas inte ni håller med om vad den fega människa skrev om mig och mina katter..??!!
Folk alltså...!!!!



Idag har jag varit rätt duktig tycker jag.

Jobbat som vanligt..och sjukt mycket att göra.
Va hos tandläkaren och bokade en tid, så på tisdag äntligen!
Tränat. Körde 45 min på crossen & lite mage och midja.

Sen hem och käka lite o slappa i soffan. Malin kom förbi en stund o tjöta lite.
Nu sitter jag o kollar på "Made in Sweden". Bra program och mycket fin kille att titta på ;)




Så skönt med fredag imon. Då är det först jobb till 16..sen After Work!

Resten av helgen ser ut att bli ensam & lugn.
Ska försöka ta tag i lite saker här hemma, träna och bara vara! Rätt gött.



Puss o kram på er!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Det e Anders Bagge du menar eller? haha =) =)

2010-02-04 @ 22:07:45
Postat av: Angelica

oj klickade skicka lite tidigt =) =) Fattar inte att folk kan vara sådana idioter & lägga en sån elak kommentar & sen inte ens kunna stå för det...

2010-02-04 @ 22:09:35
Postat av: Malin Pettersson

Så jäkla tragiskt att folk kan yttra sig på det sättet... särskilt när du sörjer... tråkigt att människan inte bara kan stå för det den säger och yttra sitt namn!! Ingen vet ju hur du haft det med dina katter utan bara du själv vet så ta inte åt sig av sånna kommentarer!! Stor kram

2010-02-05 @ 16:19:00
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Andréa

Tack tjejer!! va gulliga ni e!

Ne fattar fan inte alltså va de e för jääkla nöt som e så feg. Usch!!



Kram kram

2010-02-07 @ 13:03:01
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0