Det blev inte riktigt som jag tänk mig :)



Fick ett infall i torsdags och bokade en bussbiljett hem på fredan.
Så nu har jag spenderat helgen här hemma i underbara Götet.

Den började bra med mat,vin & lets dance i Mölndal ;)
Kom hem vid 11 tiden i lördags o överrraskade mamma. Hon blev chockad kan man säga och väääldigt glad. Synd bara att vi inte hann umgås så mkt. Jag åkte juh in till stan igen vid 13 tiden och mötte upp Natta för att gå på hockey kl 16. Innan det åt vi svindyra kycklingspett på ICA focus och tjaffsade med jobbigt folk på vallhalla parkering..haha. Så bra!

Grymt rolig match blev det iaf. Frölunda slog Färjestad med 4-1 :)
Fick se lite roligt slagsmål vid mål också...bra platser man fick :)
Efter matchen blev det Melodifestivalen,mat,godis & två filmer hos Natta & Fidde. Sååå mysig o go lördag alltså.
Förutom att lilla Natta slockna till Sherlock Holmes..du missaen bra film kan jag säga dig ;P Sen blev det även Ice Age 3. Hahahaha...fan vad rolig den va!

Nu sitter jag hemma hos mamma och har en timme kvar tills jag ska dra mig bort mot tåget in till stan, föratt sedan sätta mig på en seeeg buss ner till Malmö. Dum som jag är så tänkte jag inte på att boka en hembiljett med en gång...så nu måste jag åka den sega bussen som tar 4 TIMMAR!! Usch o fy säger jag bara. TUR att man har ipod och kan sova massa.




Nepp, nu ska jag klä på mig, packa väskan och göra en liten matsäck till den lååånga resan.


Haj haj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0