Bratwurst in dein Sauerkraut!



Gud vilken bra konsert det var igår alltså!  Sån show dom ställde till med.

Blev först lite fördricka här hemma hos mig med Falafel och Rammstein såklart. Vid 19 drog vi oss ner till Mobilila för att ta ut pengar och en vidare med taxi till arenan.
Där blev det först ett stop för Fredrik & Sebbe att köpa nya t-shirts. Sen en öl/cider för mig o sebbe i baren.
Sen smällde det till! :)
Korten blev inte så många o inte heller så bra..filmade en hel del dock. Ska försöka lägga upp klippen här :)



   

   

   
   




Idag har vi vart en sväng på Mobilia..fikade lite, gick på toa med ultrablått ljus och så har syrran o jag shoppat lite :) Hämtade även mitt paket som Oma har skickat till mig. Så nu blir det ev skoshopping imon :)





Snart ska vi iväg till stan o gå på bio, det blir  tjejfilmen "Valatines Day" Mycket fnt o kolla på där ;)











Haj haj!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0