Bra torsdag



Mår mycket bättre nu. Var nog bra att jag hoppade träningen både igår o idag.
Ingen halsont alls längre..skönt när det försvinner så fort :)

Vart en ganska bra dag på jobbet idag. Men nu börjar det fan närma sig. E juh bara TRE dagar kvar tills Malin slutar..då sitter jag där helt själv...:/ Shit! Men det kommer nog gå bra..har juh massa jag kan fråga osv.

Efter jobbet idag åkte jag o Malin upp till stan och tog en go fika på Barista. Det blev varm choklad & cheescake för min del. Mums säger jag bara! Det behövdes. Blev en liten sväng i affärerna med..det första vi möttes av på H&M var en tjej som gav oss en lapp med 20% på valfritt plagg. Då måste vi juh bara köpa nåt sa vi. Och så blev det! Jag köpte en svart/vit randig tröja för endast 79kr & Malin hitta en jättefin tröja med glitter på axlarna.
Det var vi värda tycker jag! :)




    

Go fika med Malin på Barista!







Det är fasiken redan fredag imon. Herregud! Denna helgen blir jag kvar här i Malmö faktist...inga impulsiva biljetter till Göteborg denna gången tror jag ;)
Får bli att ta tag i allt ja skulle gjort förra helgern o så träna då såklart! Börjar med Body Pump efter jobbet imon...yes!!


Nu ska jag kolla på sista programmet av "Glamourama".



Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0