Ledig torsdag





Igår kväll satt jag här hemma fram till 21..då knatade jag bort till tåget efter att ha packat mina övernattnigssaker. Fick sällskap av Emma & Lizette på tåget (jobbarkompisar). Riktigt trevligt.
Emma & jag satt mest o skratta åt Lizettes dotter..sååå himla söt va hon. Hoppade på bussen mot Kungälv på Nisseterminalen, som Jonas redan satt på. Vi tog oss något att äta och slängde oss i soffan när vi hade kommit hem, samtidigt som vi kolla på deras spelning från Sticky. Riktigt bra!




I morse vid 9 åkte Jonas med sin mor & syster och storhandla, medans jag låg kvar i sängen! :)
Åååhhh så gott. Men mardrömmen jag hade då var inte lika go...:/
Vid 10 tiden kom J hem, och då hade jag redan vart uppe o duschat o klätt på mig. Så då blev det en himla god frulle med allt gott han hade handlat :)
Tog sen vid 12-tiden bussen in till stan. Jag hoppade av på Brunnsparken och gick bort till frissan, medans Jonas fortsatte till Mölnlycke för att jobba. Nu är jag nyfriserad i hövvet och det är såå skönt. Alltid lika underbart att komma därifrån som en ny människa. Jag va la klar strax efter tre..då gick jag bort till Nisseterminalen och åkte bussen till syrran. Käkade en himla go kycklinggryta och sen åkte vi hit till Stenkullen för att träna Body Combat. Var inte alls sugen innan..men faaasiken vad gott det är efteråt. Jag var taggad som när vi körde raka slag och tänkte på nåt som gjorde mig riktigt förbannad. Fan det funkar bra alltså! :P







Sjukt bra träning!






I morgon är det jobb som gäller igen. 14.15-21.15. Men först tänkte jag göra massa bra saker.
Ska verkligen försöka komma upp i tid i morgon så jag hinner med allt. Tänkte först lite träning på gymmet och sen ta en promenad bort till ett äldreboende här i Stenkullen o kolla om dom behöver tim vikarier.
Ska verkligen göra allt för att få mer jobb nu!!

Ne duschen var det ja!




Hej o hå












Kommentarer
Postat av: Siz

Lycka till! Kommer gå fin fint på Herrdegården ha ha



Helt underbart med combat idag men vet inte riktigt vad jag kommer tycka imon, återkommer...



Och du nu är jag färdig med alla avsnitt, du får fjäska med våran "syster" så får du nog låna den :-)



Fick mail från C idag, kändes bra.



kramar och pussar

2010-08-27 @ 00:04:45
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hahaha tror det kommer vara ännu värre imon faktist.



Ja det måste jag verkligen göra..måste ju se snyggingen ;)



Åhh vad bra! Skönt o veta att han läst det lixom.



Puss

2010-08-27 @ 10:21:12
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Siz

Oh Bill....

2010-08-27 @ 13:43:16
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0