Bokad resa...???



Ja idag har jag jobbat 7-16...va en rätt seg dag faktist, även fast det hände en del.
Efter jobbet stressade jag bort till tåget och åkte in till stan o mötte upp Syrran, Ulli, Elliot & Molly på Resia.
Dom hade preliminär bokat en resa till Gran Canaria den 20e Nov i en vecka. Åååååhhhh vad underbart det hade vart alltså. All inclusive, sol, bad & bara ha det gött. Men får se hur det ser ut med min ekonomi just då..vi har 10 dagar på oss att bestämma. Så nu blir det mkt tänkande....



Efter Resia gick vi in till Nordstan & käkade lite på Lydias. Grymt god Buffé där alltså. Massa mumsigt att välja på. O man kunde ju inte undgå oss där iaf..Elliot & Molly både hördes & syntes kan jag lova.
Syrran & jag tog 18.17 tåget hem sen med Elliot & Ulli & Molly åkte bilen.
Blev en kopp te och lite äpplekaka här hemma med mamma sen.





Molly & Elliot på Lydias i Nordstan







Maaaat






Syrran & Elliot åker tåg





  

Dom tre små grisarna här hemma. Detta visar verkligen vilka personligheter dom har  :)








Nu sitter jag återigen här i min säng. Har kollat på lite tv. Kollade på Fångarna På Fortet. Ok, det var kul för längesen när man va typ 14-15 år och dom små dvärjarna sprang runt, Fader Forra (El hur det stavas) ställde konstiga frågor & Gunde bara skrek. Känns som dom vill att det ska va precis likadant nu..men njeaa..inte riktigt så bra som förr faktiskt.








Kollar på nyheterna nu. Va precis ett reportage från Malmö. Dom skjuter mot bussarna i stan där.
Jag åkte buss varje dag när jag bodde där och en rätt lång sräcka. Där har ni ju ännu en BRA anledning att jag flyttade därifrån. Jag säger bara: Göteborg <3.




Tjipp tjopp.






Kommentarer
Postat av: Batman

Du bor i Stenkullen inte Göteborg... STENKULLEN :P

2010-08-24 @ 22:24:56
Postat av: Andréa

Du har ingen talan för du bor i A-TOWN!! :P

2010-08-30 @ 11:01:30
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0