;)





Nu var första dagen på denna vecka avklarad iaf. Gick hur bra som helst.
När 4 grymma tjejer jobbar kna det ju inte gå fel lixom..:)




I morgon jobbar jag 7-16...sen blir det en tripp in till stan ihop med Sis, Elliot & Molly för att möta upp Ulli.
Vi ska till Ticket o kolla resor och sen fika på stan. Snacka om att vara lattemammor då..haha :)
Hoppas att jag ev. hinner med en tripp till gymmet sen på kvällen med.
På onsdag blir det jobb igen och sen MRL på kvällen, efter det ska jag hem till Jonas & på torsdag e jag ledig!
Då ska jag ju äntligen till frissan :)




Åhh jag längtar tills nästa vecka. Den kommer börja bra med en liten mini kräftskiva hos syrran. Jonas,Syrran,Fredrik, Elliot & jag. Ska bli så mysigt.
På tisdag ska Jonas & jag ta en dagstur till Danmark. Bara stroosa runt på gatorna, titta på folk o mysa!
Allt blir så mycket lättare när man har något att se fram emot, el hur?






Måste bara säga att jag har världen goaste pojkvän!
Du är verkligen bäst på alla sätt och vis, tycker om dig så mycket! <3













God Natt











Kommentarer
Postat av: Leffe

Skärp dig nu ! Har du inget jobb att sköta.

Och så lär dig stava ! Vadå "kna"

2010-08-24 @ 14:36:32
Postat av: Andréa

Hahaha! Är det den Leffe jag tror att det är? :)

Jag har en neeedrans massa jobb att sköta, därför stavningen är sådär :/ O du....släpp sargen o kom in i matchen nu!

2010-08-24 @ 21:07:36
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: mr jones

Du e helt jäkla underbar!! DUU är den underbaraste flickvän man kan tänka sig! Är så glaaaad att jag träffade dig! Du är BÄST!

Pusssssssssssss

2010-08-24 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0