Askim, Sushi & Combat!





I går var en riktigt bra dag!
Var ju först på Infomötet på arbetsförmedlingen, gick rätt smärtfritt så var hemma vid 11 igen. Packade en liten väska, slängde i mig en macka. Så kom syrran & Elliot vid 12-tiden o plocka upp mig. Vi åkte till Högsbo o plocka upp pappa. Åkte till deras sommarstuga i Askim. Har inte varit där på över två år.
Dom hade målat om den i jättefin blå färg..innan var den bajs brun..:P
Vi va där och sprang runt uppe på berget mest med Elliot. Åt lite kakor och jagade getingar.
Jag fick dessutom 3 myggbett...shiiiit vad det kliar på mina ben!




   

   









Åkte hem vid 16.30....el ja hem till mitt andra hem. (syrran).
Vi åt världens godaste mat som Fredrik hade lagat och som stod färdig när vi kom. LYX!
Syrran skulle ha pass 19.35..så jag åkte med henne till Stenkullen, gick hem o bytte om o lite så. Sen ringde Jonas som hade kört glassbilen i Gråbo. Så jag fick åka med honom till deras kontor i Mölnlycke, det ni!!
Inte alla som får åka glassbil faktiskt ;)







Jonas i sin glassbil :)






Sen tog vi bussen därfifrån hem till Jonas och bara slappa framför tv:n.
Gick o la oss i hyffsad tid denna gången faktist. Bra gjort! :)



Idag har jag spenderat min dag med goa gravid Angelica! :) Mötte upp henne i Lerum och åt en himla god Sushilunch på Mikado. Så grymt gott där alltså. Men jag ska testa Sushin i Partille med..jag lovar Jessica;)
Sen tog vi en latte på Ahlséns, kollade lite i affärer, Angelica köpte present till Sarah som hade fyllt år.
Vid 15-tiden åkte vi hem hit till mig och slappa en stund innan vi slängde ihop lite käk bestående av stekt lax & sallad. Grymt gott. Angelica roade sig rätt mkt med våra kattungar med..o dom fick lax dom med :)






Rätt trötta efter lekstunden med Angelica :)







Sen traska vi bort till gymmet och jag gick en stund på bandet medans Angelica cyklade.  Efter en stund kom Sarah och vi taggade till för att köra Body Combat. Guuud vad roligt det är alltså. Svetten lackade om man säger så. och jag känner redan nu hur träningsverken kommer krypandes...men gud vad skönt det är med :P

Efter träningen gick jag hem o dusha o så. Sen hem till Acke & Ulli för att försöka hitta en resa ihop med henne & syrran. Hela familjen pratar om att dra iväg en vecka i Nov och alla respektive med såklart. Skulle vart så underbart!! Skulle ju egentligen åkt till Dubai o hälsat på brorsan & hans fru där, men nu fick dom flyttade tidigare än planerat, så blir tyvärr inge Dubai för min del..:(, men en vecka i Egypten,Spanen el ngt likande skadar ju inte det heller :P



Oj då...blev ett rätt långt inlägg denna gången..hoppas jag inte tråkar ut er med mitt tjöt bara..haha.

Guten Nacht!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för en underbar dag hjärtat =) =) Snacka om att ja skämde bort era katter nu, kommer aldrig äta vanlig mat igen =) =) puss

2010-08-20 @ 06:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0