Das ist ja gut



Idag har jag varit rätt så duktig tycker jag.
Gick upp 5 i morse för att åka o jobba. Sov i Kungälv..så blev ju en liiite längre resväg om man säger så.
Efter jobbet åkte jag hem, bytte om och åkte hem till syrran. Där åt jag lite. Passade elliot när syrran var och handlade och sen hämtade folk på flygplatsen. Syrran ringde även ett grymt bra telsamtal åt mig som gjorde mig rätt nöjd, tack sis!! :) Vid 16-tiden kom Fredrik hem, han tog över Elliot och jag började laga mat. Maten var klar lagom tills Sis kom hem. Så då var det käk. Sikken Nanny man e alltså :)
18.30 var det MRL som gällde. Syrran som häll i det och Angelica & jag som svettades och kämpade.





Nu sitter jag i soffan här hemma och kollar när tre små GALNA kattungar springer runt o leker som bara den, herregud vad söta dom e. Men rätt jobbiga med...:P


Tänkte uppdatera lite från helgen med....


I lördags kväll var vi ute och firade Ida som fyllde 20. Vi var och åt på Linnéterassen med hennes och våran familj. Blev lite drinkar på ett hak bredvid sen och sedan 1-tåget hem. En helt perfekt kväll.









   

   






I går sov vi länge, sen var det dax för lite f-dagsfika hos Ida. Så vi åkte dit och tryckte i oss lite tårta. Sen in till stan. åt Sushi på stationen och sen vidare till Kungälv. Handla lite på ICA och sen hem till Jonas. Jag låg i soffan och kollade på en grymt bra film. "Midnight Express" och åt ostbågar, medans Jonas jobbade med musiken.





Sedär ja...det var det för idag.


Imon ska ja till Arbetsförmedlingen och banken...skoj skoj!





Kommentarer
Postat av: Siz

Kan säga att jag har rätt mkt träningsvärk idag... Kunde knappt cykla med Elliot till dagiset aj aj aj.



Men på onsdag blir det nya tag!



Pöss och tusen tack för all hjälp igår!

2010-08-17 @ 12:41:01
Postat av: Andréa

Hahahhaha kan tänka mig det. Men gött e det va? :)



Inget och tacka för. Bara roligt :)



Köss

2010-08-17 @ 21:04:56
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0