Jaahoooppp





Nu har jag varit sämre än sämts på detta alltså. Men har jobbat en del och nu har jag varit i Tyskland i en vecka. Kom hem i torsdags efter att ha flugit först från Hamburg, sen till Riga och vidare till Göteborg. Det ni! :)
Första gången jag flög ensam utomlands + att jag fick mellanlanda med.


Ja var ju som sagt i Tyskland o hälsade på min Oma ihop med syrran,Fredrik & Elliot. Vi åkte bil ner förra fredan. Jag flög hem i torsdags, men dom åker hem idag.
Hade en kanon vecka där. Gjorde massa skoj. Var på DOM, Markt, shoppade, drack vin, gick på Reperbahn, åt på KFC ;) hehe. Jag slänger upp lite bilder här..annars finns resten på Facebook.






   

    
   








I torsdags spelade ju Jonas o hans band Part Of Jon på Kulturkalaset. Riktigt kul o se dom igen. Sjukt duktiga. Sååå stolt över min Jonas ;)




 Min fina laddar upp med en pizza innan spelningen :)




  








Igår var jag hemma hos Lollo & hade myskväll med henne & Alice. Vi kolla på en sjukt bra fillm, haha! Handlade om 4st killar som precis hade gått ur skolan o var bögar. Hahaha..verkligen en tjejfilm o tur var la det att vi såg den utan våra killar. Det hade aldrig gått.  Gick upp vid 8 tiden i morse och åkte hem när Lollo åkte vidare till A-sås för att jobba. O nu har jag varit och tränat MRL 75 och solat på det. Sååå skönt. Måste sätta igång på riktigt igen. Känner verkligen hur bra jag mår när jag får hoppa uppochner på brädan. Underbart! :)

Ha en superbra lördag alleman. Det TÄNKER jag ha!

 

Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0