Seeeegis







Jobbat 7-16 idag...mkt o göra och dagen var ändå seg som kola. Men nu e jag hemma iaf. Tänkte jag skulle gå bort till gymmet o träna. Men jag fastnade här. E sååå sjukt trött med. Vet att det e kasst o dåligt av mig..för jag vill juh..men mina ben bär mig inte bort dit idag helt enkelt. Men imon! Då är det Body Combat med syrran som gäller!


Jag har ist nu sökt lite jobb för att lätta på mitt dåliga samvete. Jag vill & MÅSTE verkligen ha en riktigt jobb snart. Trivs jättebra på Sävegården..men jag måste jobba mer om ja ska klara mig tyvärr..:/ Vill ju FLYTTA hemifrån för 4:e gången, ta mitt förbaskade körkort mm...



I morgon är jag ledig. Ska bli väldans skönt. Förhoppningsvis sova liiite längre än till kl 6 iaf och sen ska jag åka o klippa mig kl 13. :) Men innan det ska jag mysa massa massa med Jonas. Har inte träffat han sen i söndags eftermiddag..men det känns som en vecka. Saknat han extra mycket dessa dagarna! ;)








Pooosarn ;)













Puss & hej gurkpastej.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0