Ledig! :)



Japp, då var det måndag igen och jag är äntligen lite ledig!! jobbat alla dagar utan torsdag förra veckan. Slitsamt, men gött med pengar!



I fredags jobbade jag först kvällen, sen fick jag skjuts hem till Sebbe & Ida. Spenderade natten där, för började 7 på lördag morgon igen och det går ju fasiken inga tåg så tidigt på helgerna.
Då är det tur att man har en grym brorsa som ställer upp :)
Vi kollade på en riktigt bra film som dom hade hyrt. "the edge of darkness" Se den!



Upp o hoppa i lördags vid 06-tiden. Göra mig i ordning med en tokig Katla som attackerade mig.
Jobbade sen 7-16..åkte raka vägen hem till Jonas sen. Först blev det Sushi nere i Kungälv.
Sen handla lite på Coop. Traska upp till J. Kollade på film och åt lite räkmackor, godis och bara myste.
Underbar kväll. Igår var det dax igen...åkte från Jonas vid 12.30 tiden, hem o äta lite..sen till jobbet igen.





  










Idag ska jag fira denna lilla ledighet med kräftor,räkor,vin & tunnbad hos syrran ihop med henne, Fredrik, Elliot & Jonas. Ska bli hur gött som helst. Och i mon blir det ju en liten endagstripp till Danmark med Jonas. Åååhh det ska bli så mysigt! <3.

På torsdag är det dax för jobb igen...sen hoppas jag även på lite till i veckan.






Puss o kram Skumbanan!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0