Jobba, jobba, jobba!





Blev lite ändrade planer idag..som vanligt. Blev väckt av Jonas som ringde mig vid 8.20 tiden..ville att han skulle ringa o väcka mig så jag skulle komma upp, men somnade om en timme efter vi lagt på..ooops :/
Kanske va lika bra iof, skönt o sova juh och nu är jag piggare än piggast. Har precis ätit en go frukost med macka, ägg, kaffe & juice.





Gött








Nu sitter jag och försöker fylla i alla jäkla papper som ska skickas till Alfa Kassan. Helt omöjligt känns det som juh..tror dom vill att man ska tycka det är krångligt så att man skiter i det..men ICKE! Jag ska ha mina pengar!




Fick ett riktigt bra sms av Mikaela för en stund sen:


" Gumman! Vill du jobba heltid på Intersport mellan vecka 36 & 39? Puss"


Jaaa!! Det är klart att jag vill det. Så vi ska nu jobba ihop i fyra veckor. Dom skulle byta från ngt system till ngt annat..och det ska jag hjälpa till med. Kommer bli hur kul som helst :)


Så jag tänkte att jag väntar med att ringa till Hedegården..för kommer ju inte kunna jobba på en månad nu ändå...bara helger isf och då kan jag ju jobba på Sävegården ist.

Nu blev jag lite gladare faktiskt.
Detta kanske räddar min resa som jag vill åka på i Nov. Lycka isf!! <3









  

Världens sötaste små krabater







Nu ska jag vika tvätt...tjipp tjopp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0