Freitag




Har precis kommit hem från gymmet.
Körde 20 min på crossen, in & utsida lår och sen mage & midja. Nu e jag rätt seeg. Men gött var det.
Träffade Åberg där :) Sen var även en gammal hockeykompis där som jag snacka lite med.  Så kul att träffa folk man känner på gymmet. Var ju inte riktigt så i Malmö tyvärr. Nu känner man verkligen att man e hemma! Speciellt när dom i receptionen tilltalar mig med mitt namn. Det kändes bra! :)



Så vad ska man göra nu då? Tvätta kanske..ahh det behövs faktist. Sen blir det till att hoppa in i duschen o göra sig i ordning..för ikväll är det HOFFMAESTRO på Liseberg med min bästa Lollo & hennes pojk. Blir iof en lugn kväll sen...för imon ska jag upp o jobba kl 7. Det innebär att jag måste cykla till jobbet för det går inga tåg så tidigt. Så upp kl 6 imon...wooohooo vad roligt.

Jag som egentligen skulle gått på MRL 75 imon som e så roligt + att syrran ska ha det imon. x-tra kul!!
Men men..måste ju jobba för att överleva tyvärr.




Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0