Duktig



Idag har jag med vart rätt duktig faktiskt.

Sov la till 10.30. Åt en god frulle i soffan och tog sen tag i mig själv och åkte in till Lerum.
Först skrev jag in mig på Arbetsförmedlingen och blev inbokad på informationsmötet imon bitti.
Gick sen bort till banken och fixade en ny internet dosa! :)




Åkte sen hem och bara slappa...börjar känna mig lite sjuk. Snuvig och tung i huvudet..segt som fan. Men men..bara bita ihop antar jag.




I mon ska jag ju som sagt till arbetsförmedlingen igen då. Sen ska syrran,Elliot & jag till pappa och kolla in vad dom har gjort med stugan :) Sen hem till Tess på eftermiddagen. På kvällen kommer Jonas hit och sover. Blir inte mycket vi kommer kunna ses nu....så man får klämma in några timmar här och var.





På torsdag ska jag träffa Angelica. Vi planerade precis en dejt i Lerum på Sushirestaurangen där. ååhhhhh vad gott det ska bli. Jag har blivit heltokig i Sushi...får tacka Malin som lärde mig att äta det i Malmö :)
Åt det senast i söndags på Centralen i Göteborg. Riktigt bra ställe där alltså. Biligt och man får stora bitar!





Haj haj



Kommentarer
Postat av: Jessica

Då måste du testa i Partille, har du gjort det? Det är godast Sushi där i hela Sverige, aldrig ätit godare och ätit på många ställen Sushifreak som jag är :P



Puss på dig!

2010-08-18 @ 13:19:45
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör vi! En lördag, då kan jag äta massor :) Puss

2010-08-18 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0