Braaa helg!



Shit vilken grym kväll det var i fredgas! Inte haft så kul på jättelänge.



Jonas & hans band Part Of Jon gjorde sjukt bra ifrån sig. Hur duktiga som helst. Riktigt stolt över honom ;)
Vi stannade kvar på sticky hela kvällen och var la hemma runt 5.30. Rätt trött o seg dan efter...men det fick man ta. Bara att bita ihop och gå till jobbet. Blev en rätt lugn kväll sån tur va. Mindre kul var det att gå upp kl 6 igåt och upp o jobba. Rätt trött igår kväll kan man säga.




Part Of Jon


   

   











Efter jobbet åkte jag hem o duscha, sen tog jag tåget till Jonsered och var med och hjälpte "Part Of Jon" att sminka sig lite inför deras fotografering. Blev en hel del fina kort...men väntar med att lägga upp dom här för allas Ok:ande.

Jonas följde sen med hem hit. Jag somnade på hans bröst i sängen rätt fort. Såå mysigt! <3


Idag har vi ätit en brakfrulle med mamma,Sebbe,Ida,Acke & Molly. Vi fick se bilderna från deras resa i Tyskland med. Kul :) Snart är det min, syrrans, Fredriks & Elliots tur. På fredag drar vi!


Nu har Jonas åkt till jobbet och alla andra har åkt hem. Jag ska med snart åka till jobbet. Två kvällar i rad nu och sen e jag LEDIG på onsdag. Underbart!







Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0