Bläää




Det blev ingen Hoffmaestro i fredags. Vi stog i kön o knödde med en neeedrans massa folk, det regnade och jag var inte på det bästa humöret heller. Så Lollo, Sebbe & jag åkte hem till henne. Jag drack ett glas vin och åkte sen hem. Skulle upp o jobba kl 7 igår..:/. De andra blev tydligen lite fulla och åkta in till stan.




Ja som sagt igår jobbade jag 7-15.45. Cyklade dit i ösregn 6.15..fyyy fan.
Tur att det hade slutat lagom tills jag slutade..då sken tom. solen lite.
Tog 17.19 tåget till stan o sen bussen till Kungälv. Där mötte Jonas upp mig och vi gick till ICA & handlade saker till middan vi skulle laga. Väl hemma hos J sen så slängde han ihop en grymt god helstekt fläskfilé i ugn med pommes & Café De Paris sås. Till det hade jag gjort en sallad..vi hade även lite kantareller till, inte min grej egentligen men man måste ju försöka. Efter den goda maten blev det godis,chips, "Sagan om det två tornen" & massa mys i soffan. Hann med en film till sen som gick på tv. "Vägen Ut". Rätt rolig film ändå. Sen blev det sängen. Ingen klocka ställd i morse heller. så skönt! Vi sov till 12 ca. Underbart. Idag har vi bara slappat i soffan. Sen skulle J åka o repa med bandet vid 17. Så jag åkte hem o nu sitter jga här. Har tvättat en tvätt, plockat ut diskmaskinen och ätit två knäckebröd. Jag har ingen aptit idag...undra varför..? :/





Bussresan från Kungälv till Göteborg va inge rolig idag....:(





Nu sitter jag i sängen och funderar på att gå upp o tvätta av mig sminket, krypa ner under täcket o kolla på en film. Jag gör det!


Hej...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0