Visning






Mår faktist lite bättre idag..men e fortf snuvig som bare den o hostan har kommit nu med, men men. Det blir jobb i mon iaf. Idag har jag varit hur seg som helst, men ändå varit tvungen att städa hela lägenheten för visingen som va nu 17.30.

Tog lite kort på den så ni får se hur fiiint jag städat..:)



   

  


Såhär bor jag...i högst två månader till iaf.

 

Jag passade på att gå ut lite då när dom skulle komma hit och kolla. Så ringde upp min bästa Lollo och pratade med en i en timma cirka, medans jag satt på en bänk utanför Mobilia i solen o kollade på konstig folk.
Gick in på H&M och köpte en foundation, tog ut pengar och sen så va klockan redan 18.15...då knatade jag hem hit igen och lagade mig lite köttfärssås & spaghetti. Den är nu nere i magen och jag sitter här i soffan IGEN.
Blir förhoppningsvis en tidig kväll idag så jag orkar upp imon o orkar jobba. Sen ska jag träffa Malin efter jobbet och uppdatera henne lite om vad som hänt/händer :)









Jag på väg ut i solen.










Snart händer det!! ;)






Kommentarer
Postat av: Jessi

Mycket fint!!



Du, träffade på dina skor i min garderob, säg till när du är hemma igen så får du dom:)



Vad händer snart?:)

2010-04-07 @ 19:29:33
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0