Vill inte!!



Då har man kommit till denna dagen då..den dagen som jag aldrig ville skulle komma. Jag måste åka tillbaka till Malmö igen..åka bort från alla goa & underbara människor här hemma.

Känns riktigt jobbigt denna gången...ännu värre än vanligt. Har en klump i magen. Nu när man vart här hemma i över en vecka och umgåtts med familjen o vänner så känns allt så lätt. Så ska man åka ifrån allt det här bra till ensamheten & stressen igen...:(
Ikväll ska alla syskon hem till Syrran & Fredrik och grilla och mysa. Förut kunde jag också vara med på sånt mys..men nu måste jag åka tillbaka till "mitt". Sitta på en buss i 3 1/2 timme när dom umgås med varandra.

Har tänkt en hel del nu när jag varit hemma. Jag vill vara här. Jag vill ha allt det där som alla har. Kompisar och familj nära så man bara kan ringa ett samtal och åka o träffa sina vänner. Göra spontana saker ihop.
Det kan jag inte där borta. Då krävs det planering för varenda liten skitsak....:(


Nu vill jag egentligen bara åka ner till Malmö, packa ihop alla mina saker och sen åka hem hit igen. Men det går juh inte! Jag måste bita ihop och va kvar där ett tag till. Får väl se hur länge dock....








Kommentarer
Postat av: Siz

Förstår att det känns tungt nu men vi ska nog se till att det blir bättre!!

Du är stark och klarar detta!! Och blir det för jobbigt så kommer jag ner i racer Kian och hämtar dig!



Kommer tänka på dig i em, känns alltid lite tomt när inte du är me...



Pöss pöss älskar dig min kära syster

2010-04-05 @ 14:51:05
Postat av: Malin Pettersson

Lilla snuttan... förstår dig så..!!! Klart man vill vara med sina nära och kära.. tycker du åker ner och tar dig en ordentlig funderare..!! Och sen tar ett beslut och ser till att det går igenom!!! Allt kommer lösa sig skall du se!!! Tänker på dig.. stor KRAM

2010-04-05 @ 15:47:00
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du fixar detta hjartat & skulle det bli for jobbigt sa finns vi alla har o tar emot dig med oppen famn =)Saknar dig dock massor o skulle helst av allt vilja ha dig har... Du ska iaf inte vara nagonstans o ma daligt, kom ihag det... love u puss Angelica

2010-04-05 @ 21:27:52
Postat av: Andréa

Siz!! Kom o hämta mig nuuu!!! Fan jag vill inte vara här. Saknar er redan sjukt mkt. Älskar dig mest av allt!! Puss!!



Angelica! Jag vill komma hem nu! Allt känns så jääävla fel. Saknar dig med massa!! Älskar dig! Puss

2010-04-05 @ 21:38:08
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Patrik

Alltså, mitt hjärta blöder när jag läser det. Jag förstod ju att det var illa, men inte att det var SÅ illa... Du får förföra någon miljonär så startar vi eget ochhar roligt hela dagarna istället. Pöss hjärtat. Det kommer att ordna sig.

2010-04-05 @ 22:36:19
Postat av: Andréa

Ne det trodde inte jag heller först Patrik. Men det är inte alls bra..:( Tack goa goa du!!!!

2010-04-06 @ 10:11:51
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0