Minnesvärd helg!! :)



Nu har vi kört igenom en tre dagaras. Tors,fre & lör. Bra gjort ändå tycker jag. Förutom att jag sitter här med täppt näsa o lock för öronen nu...aja, det e la smällar man får ta antar jag :P

I torsdags blev det juh först en liten prmenix med pappa, Anette, syrran & Elliot i slottskogen. Vi titta på sälar, pingviner & svarta svanar. Sen blev det en go fika med latte o morotskaka!

Åkte sen hem o gjorde mig i ordning innan det var dax för att åka in till stan igen till Lollo. Där blev det förfest med massa go musik, gott folk o massa viiin. Det slutade iof med en borttappad iphone, en fylla som heter duga och myyycket kebabsås.



   

    

  






Men vi var på det igen på fredan..lika bra. Då var det först kalas hos Leslie som fyllde år. Där blev det middag o massa vin igen. Sen åkte Ida & jag hem till Alice. Lollo, Tess, Thomas & Osten kom med dit sen. Å så var det lounge som gällde..somnade typ i soffan där inne. Så det fick bli tre tåget hem.





   

   

  


   

   

 





Igår va en underbart fin dag. Satt här ute på altanen ihop med Sebbe & Ida och åt mat. Åkte sen med dom hem o gjorde mig ordning där o började drick ännu mer vin. Vid 18 tiden tog vi tåget o jag åkte till Ulli & Acke i Lerum medans de andra åkte vidare till stan.
Hos A & U blev det foundue...(el hur det nu stavas). Jag spättade iaf mig själv med ett sånt där spett. AJ kan man juh säga.

Therese T och jag åkte sen in till stan med lite andra tjejer och satte oss på hotell Rubinen och drack lite drinkar. Sen blev det lounge igen. Tog 2 tåget hem trött som saaatan. Och nu sitter jag här och kollar när mamma hoppar runt o förbereder för middan i eftermiddag. Lyssnar på Rod Stewart på högsta volym gör hon med. Haha.



   

 

  

 



Ja..det där var iaf en liten sammanställning från helgen som gått. Men den är juh inte slut än!! ;)





Puss & Glad påsk på er alla!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0