Tiiirsdag





Tisdag då..o man sitter här igen. Asså mina dagar e inte så roliga..men nu e det inte lån gt kvar. Känns änna som man kan stå ut ett tag då. Lika bra o sitta här o inte va ute o spendera pengar heller.
Måste hålla i varenda liten krona nu.
Imon ska jag iaf träffa Malin. Det blir matlagning här hemma hos mig. Allt för o spara..;) hehe.

Idag blev det lite träning efter jobbet. 50 min på crossen o sen mage. Blir nog träning imon o på torsdag med. Kanske ska gå på MRL:en hemma i Stenkullen på lördag morgon med....:)


Förresten...fått ett nytt smeknamn på jobbet.."Rumpnissen"..hmm dom tycker tydligen att jag pratar som en sådan..haha. Sen har vi juh "Bullen" på jobbet med...hon gjorde allt för att få hennes läppar att glänsa av Isadora läppglans...se här bara. Haha.








           

Bullen                  &      Rumpnissen :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0