O så vare tossda!!





Jobbat, gått till gymmet, gått på bandet 15 min, kört en timmes HLSM. Såå sjukt roligt varje gång!
Dom rumpövningarna va INTE o leka med kan jag säga! Det brann!! ;)
Blev sen ett stopp på ica på vägen hem. Hem o laga mat. Kycklingsallad. Så god den blev.
Längtar till lunchen imon, hehe! :)






Min grymt goda sallad!!








Nu har jag suttit här o sökt lite jobb. Hoppas verkligen det löser sig SNART!


Åhhh i morgon kommer min lilla mamma hit o ska hälsa på mig för första gången. Vi ska ut och äta i morgon kväll. Ska bli så hima mysigt. En mamma & dotter kväll verkligen! :)
Sen på lördag kommer mina goa vänner Lollo, Tess, Thomas & Osten o så drar dom med sig en ny vän denna gången..Alex. Ska bli kul :)





Näää...hej då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0