En såndär bra helg igen! :)






Nu var det söndag igen och jag sitter här hemma i soffan i Malmö. Tog bussen från GBG 17.20 o va här i Malmö 20.20..åkte en direktbuss så chaffisen knappa in 40 min, så gött. Va tom fortf ljust när jag kom fram.



En sista bild på GBG & det nya hjulet innan jag åkte :P





Helgen hemma har som vanligt vart underbar. Det började bra i fredags med att jag åkte bil med Filip hem till GBG. Tog först tåget till Ängelholm där han plocka upp mig och så vidare till Götet!
Där mötte jag upp Lollo, Mimmi & Carro. Vi traska bort till Chez Amis och tog en bit mat och lite vin.
Lollo & jag åkte hem vid 23 tiden medans de andra stanna kvar o sen gick vidare till Locatelli.

I lördags åkte jag hem till mamma som fyllde år!! Började tvätta lite..sen kom Acke & Molly så vi åkte till Rusta & Allum en sväng. Väl hemma igen fick jag passa Molly för Acke skulle byta däck på bilen o mamma skulle fixa inför middan på kvällen.



Lollos underbart goa katter Sixten & Flisan i lördags morse :)





Söta lilla goa Molly på stadium.



Vid 17.30 droppade folket in och det blev en mycket trevlig kväll med god mat o gott o dricka.
Sebbe, Ida & jag gick över till Adde & Lena och hämtade över dom med:)
Det blev en tidig kväll även igår. Riktigt skönt!



   

   

  






I morse var det lyx frulle med Sebbe, Ida & Mamma vid 10  tiden.
Sebbe & Ida hade varit och köpt färska frallor o så koka vi ägg o kaffe....såååå gottigt!

Vid 12.30 tiden åkte Ida & jag till Lerum och tog en latte i solen. Lena ringde Ida o fråga om vi var sugna på lunch..ja visst! Så efter latten åkte vi dit och blev bjudna på grymt god mat. Grillat! Det var mat för ett helt kompani och vi åt som bara den. Blev även glass till efterrätt. En riktigt go avslutning på en bra helg!



    

 





Nu väntar en ny spännande vecka som innebär jobb, träning, besök av mamma fre-lör och besök av goa vänner lör-sönd.
Längtar som en tok!






Förresten! NU när redan så många vet om det så kan jag ju lika gärna skriva det här,

Jag har sagt upp mig och ska flytta hem till kära Göteborg/Stenkullen igen. Mycket blandade känslor är det verkligen, men det känns ändå rätt. Jag mår bäst av att få vara hemma med mina nära och kära. Dom får mig att må bra! Har haft en kanontid här i Malmö och är enormt glad över att jag tog chansen.
Har ju träffat o lärt känna så mycket gott folk, även fast ni e skåningar ;)
Spec goa & underbara Malin! Hon har gjort tiden här sååå himla mycket lättare. Kommer sakna dig tjejen!
Men jag kommer komma och hälsa på och DU måste komma till GBG!! :)




Puss & kram på er alla!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0